Збільшення попиту на послуги обміну даними у Великобританії

Обережні прогнози щодо спаду пандемії коронавірусу говорять про те, що життя не одразу повернеться до того, яким було раніше. Це повернення буде поетапним, оскільки мільйони людей більшу частину вільного та робочого часу проводять вдома.

За цих неспокійних часів у бізнес-просторі Великобританії виникає багато проблем. Але, оскільки Великобританія стає більш залежною від цифрових послуг, передача даних не повинна бути однією з них.

Зростання цифрових послуг викликало великий попит на провайдерів контенту. Здається, цей попит став більш актуальним під час пандемії коронавірусу COVID-19. Джон Холл, керуючий директор  компанії Proximity Data Centre, наступним чином пояснює зростання попиту на послуги обміну даними під час коронавірусу:

У Великобританії відбулися термінові та тривалі зміни, які призвели до того, що багато людей проводить вдома часу більше, ніж після другої світової війни. Однак, у ці невизначені часи є одна константа: дані.

Якщо досі користувачі покладалися на технології та послуги обміну даними з розважальною метою та задля зв’язку зі своїми близькими, то зараз багато організацій зобов’язані змінити методи роботи таким чином, що майже весь персонал працює дома та покладається на домашню широкосмугову мережу для виконання професійних завдань.

У той час, коли більшість у Великобританії працює і проводить дозвілля дома, бізнес вже готується до «нового нормального стану» після піка пандемії COVID-19. Але встановлено, що навіть після коронавірусу 74% підприємств Великобританії планують перейти на віддалену роботу.

Ось чому постачальникам послуг та контенту вже зараз потрібно планувати свою роботу таким чином, аби бути готовими до збільшення пропозицій користувачам, попит яких на обмін даними буде зростати з цього літа і до 2021 року.

Більше того, у Великобританії витрати на глобальний центр обробки даних в 2019 році досягли понад 125 мільярдів фунтів, за рахунок чого і планується розширити потенціал для задоволення потреб клієнтів. Така реальність іноді може стати викликом, навіть деякі провідні світові провайдери можуть відчути відповідний тиск.

Наприклад, Microsoft на початку квітня визнала, що її рішення Azure стикається з дефіцитом ємності центрів обробки даних в Європі. Більше того, хоча заходи, пов’язані з коронавірусним соціальним дистанціюванням, можуть бути тимчасовими, справедливо сказати, що очікуваний сплеск використання даних був прогнозованим незалежно від обставин, в яких зараз опинився весь світ. Прогнозується, що цей сплеск досягне найвищого рівня наступні кілька місяців і широкосмугові провайдери відіграють свою роль, знімаючи обмеження на використання споживачів.

Зважаючи на це, підприємства можуть використовувати територіальні центри обробки даних для масштабування обсягу цих даних та надійного зв’язку між працівниками. Нещодавно інструмент відеоконференцій Zoom оголосив, що його клієнти зможуть вибирати, де зберігатимуться їхні дані про зустрічі, що є гарним прикладом того, як можна ефективно захищати та керувати даними регіонально, а не глобально. Незважаючи, що традиційні центри обробки даних все ще відіграють важливу роль, територіальні центри обробки даних дозволяють підприємствам розширювати обсяг даних та зберігати дані на місцевому рівні для клієнтів, які перебувають поруч, та інших користувачів.

Це правда, що Інтернет розширив кругозір людства і відкрив можливості для зв’язку з рештою світу, але це не може відбутися без локальних рішень для зберігання даних. Регіональні центри даних дозволяють розміщувати вміст у безпосередній близькості від користувача.

Детальніше на вебсайті Digitalisation World

Назад

Адміністратор відомчої електронної пошти Державної архівної служби України

Анонси

19-22 жовтня 2021 р.

Міжнародною радою архівів (ICA) оголошено нові дати проведення Конгресу ICA в Абу-Дабі19-22 жовтня 2021 р. в Національному виставковому центрі Абу-Дабі (ADNEC).  Наради ICA з питань управління відбудуться між 17-18 жовтня 2021 р.

Виставки онлайн