Click to listen highlighted text!

Обговорення актуальних питань, пов’язаних із діджиталізацією та покращенням зв’язку між державою і бізнесом

Директор ЦДЕА України Юрій Ковтанюк взяв участь у зустрічі, що відбулася з ініціативи громадської спілки «Спілка українських підприємців» «для обговорення актуальних питань, які пов’язані із діджиталізацією та покращенням зв’язку між державою та бізнесом». У заході взяли участь працівники Спілки, заступник Міністра юстиції України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергій Орлов та інші працівники Міністерства юстиції України (далі – Мін’юст), перший заступник Голови Державної архівної служби України Тетяна Ємельянова та інші працівники Укрдержархіву, працівники Міністерства цифрової трансформації України, Національного банку України, представники великого та середнього бізнесу, зокрема української телекомунікаційної компанії «Київстар», приватного акціонерного товариства «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс» (розробника системи електронного документообігу «АСКОД»), тощо. Всього 30 учасників.

Юрій Ковтанюк надав відповіді щодо стану розробки програмного забезпечення для реалізації пілотного проєкту з приймання-передавання електронних документів Національного архівного фонду на постійне зберігання від Міністерства юстиції України до Центрального державного електронного архіву України через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади із застосуванням нових форматів електронного документа та кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що реалізується з ініціативи Мін’юсту, за підтримки Секретаріату Кабінету Міністрів України, Міністерства цифрової трансформації України, Державної архівної служби України і Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України та пропонується виконати за рахунок міжнародної допомоги, а також окреслив бачення щодо зміни чинної нормативно-правової бази з питань роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання. Також учасники зустрічі обговорили питання підготовки змін до «Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів», затвердженого наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5, зареєстровано в Мін’юсті 17.04.2012 за № 571/20884, з метою приведення його до сучасних потреб створювачів документів та перегляду строків зберігання документів, що на думку представників бізнесу дозволить зменшити загальну кількість документів постійного та тривалого (понад 10 років) строків зберігання. На підсумок зустрічі було вирішено продовжити діалог у робочих групах для вирішення окремих питань.

Обговорення відбулося в режимі віддаленого доступу за допомогою Інтернет-сервісу Zoom.

Модераторами заходу виступили: співголова комітету з інформаційно-комунікаційних технологій громадської спілки «Спілка українських підприємців» Олександр Вернигора і заступник Міністра юстиції України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергій Орлов.

Назад

Анонси

Жовтень 2025 року

Міжнародна рада архівів (МРА) повідомляє, що її Конгрес 2025 року відбудеться у жовтні в Барселоні (Каталонія, Іспанія). Організаторами конгресу виступлять МРА, уряд Каталонії, місто Барселона та Товариство каталонських архівістів та менеджерів з діловодства.

Всі анонси

Виставки онлайн

Клацніть для прослуховування виділеного тексту!