Урядовий контактний центр приймає та реєструє звернення до органів виконавчої влади від осіб з порушенням слуху, використовуючи жестову мову

Відповідно до статті 9 Конвенції про права осіб з інвалідністю Україна, як держава-учасниця, має вживати належних заходів для забезпечення таким особам нарівні з іншими доступу до інформаційних, комунікаційних та інших служб. Урядовий контактний центр забезпечує можливість громадян України (у тому числі, які перебувають за кордоном) з порушеннями слуху за допомогою відеозв’язку звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади за допомогою Skype-зв’язку за таким іменем: 

Урядова гаряча лінія 1545-1

Урядова гаряча лінія 1545-2

Урядова гаряча лінія 1545-3

Графік роботи:

з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00,

у п’ятницю з 9:00 до 16:45,

субота і неділя, святкові дні – вихідні.

 

Детальніше на веб-сайті Державної установи «Урядовий контактний центр»

Адміністратор відомчої електронної пошти Державної архівної служби України

Анонси

20-21 червня 2019 року

До 50-річчя Центрального державного науково-технічного архіву України відбудеться засідання Міжнародного круглого столу «Проблеми інформатизації архівної справи: цифровізація як засіб забезпечення потреб інформаційного суспільства». Місце проведення: м. Харків, ХНУ імені В. Н. Каразіна. Онлайн-запрошення. Інформаційний лист. Заявка. Афіша.

Виставки онлайн