Нарада з питань організації роботи з електронними документами в діловодстві
та їх підготовки до передавання на архівне зберігання

м. Київ, Будинок Уряду, вул. Грушевського, 12/2
05 липня 2016 року
Директор ЦДЕА України Ковтанюк Ю. С. взяв участь у нараді з питань організації роботи з електронними документами в діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, що відбулася в Будинку Уряду під головуванням заступника Міністра Кабінету Міністрів Тітарчука М. І.
На підставі доповідної записки заступника Міністра Кабінету Міністрів Тітарчука М. І. до порядку денного наради увійшли такі питання:
1. Про стан готовності інформаційних технологій державних органів та рівень нормативного забезпечення процесу формування державного електронного архіву як складової єдиної системи електронного документообігу.
2. Про перспективи вдосконалення технічної та нормативно-правової бази для організації роботи з електронними документами та їх електронного архівування.
3. Про внесення змін до наказу Мін’юсту «Про затвердження Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання».
4. Підведення підсумків наради та прийняття рішень.

Також у заході взяли участь:
Риженко О. В., Голова Державного агентства з питань електронного урядування України;
Рудь В. Л., завідувач сектору взаємодії з Державною архівною службою України Міністерства юстиції України;
Сельченкова С. В., директор департаменту діловодства, формування, зберігання та обліку документів Національного архівного фонду Державної архівної служби України;
Коваль О. А., директор департаменту документообігу та контролю Секретаріату Кабінету Міністрів України;
Стефанович Є. А., директор департаменту інформаційних технологій Секретаріату Кабінету Міністрів України та інші працівники Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Завдяки обґрунтовній позиції документознавців та архівістів, за підсумками наради прийнято рішення
не порушувати питання щодо внесення змін до пункту 4 розділу І Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання,
затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 11.11.2014 за № 1421/26198, що забов’язує установи створювати документи
постійного та тривалого (понад 10 років) зберігання у двох формах: паперовій, електронній. Учасники наради одностайно погодилися, що створення в сучасних умовах у діловодстві паперових примірників
електронних документів зазначених строків зберігання дозволить у подальшому забезпечити надійне їх постійне зберігання.

Адміністратор відомчої електронної пошти Державної архівної служби України

Виставки онлайн