Засідання робочої групи з питань впровадження електронного документообігу

м. Київ, 23 березня 2017 року

З метою розв’язання проблем впровадження електронного документообігу у Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних, місцевих органах виконавчої влади, архівації електронних документів та процедури передачі електронних документів до архіву та їх зберігання створено робочу групу з питань впровадження електронного документообігу до складу якої увійшли: заступник директора департаменту – начальник відділу нормативно-методичного забезпечення діловодства та розвитку інформаційних технологій департаменту діловодства, формування, зберігання та обліку документів Національного архівного фонду Державної архівної служби України Денисенко О. В., директор Центрального державного електронного архіву України Ковтанюк Ю. С., заступник директора Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України Савлук С. А.
Для покращення діяльності робочої групи було прийнято рішення щодо створення низки підгруп з різних напрямів: електронного погодження нормативно-правових актів, вдосконалення процедурного застосування електронного цифрового підпису, впровадження електронного документообігу, архівування електронних документів. Ковтанюк Ю. С. входить до складу тематичних підгруп з питань впровадження електронного документообігу та вдосконалення процедурного застосування електронного цифрового підпису, призначений керівником тематичної підгрупи з питань архівування електронних документів.

Наказ Державного секретаря Кабінету Міністрів України від 17 березня 2017 року № 50

Склад робочої групи з питань впровадження електронного документообігу у Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади

Положення про робочу групу з питань впровадження електронного документообігу у Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади

Адміністратор відомчої електронної пошти Державної архівної служби України

Виставки онлайн